.
Select Page

Jedilnik

MESNI JEDILNIK

PONEDELJEK, 15.4.2024

ZAJTRK: črna žemlja (G)*, puranja šunka, paradižnik, otroški čaj, kivi

MALICA: koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja (G, a, o),  mleko (L)*, banana*

KOSILO: piščančji paprikaš (G), polnozrnat  kus kus (G), zelena solata z motovilcem klementina

POP. MALICA: sadni pinjenec (L), slanik (G, L, S j, o, ss)

TOREK, 16.4.2024

ZAJTRK: ovseni kosmiči z medom (L, g), mleti lešniki (O), jabolko

MALICA: ovsena blazinica (G)*, kuhan pršut, kisle kumare (GS), planinski čaj

KOSILO: teletina stroganov (G), kruhovi cmoki (G, L, J, ž), rdeča pesa, ananas

POP. MALICA: polnozrnat rogljiček (G L, J, o, s, ss), hruška

SREDA, 17.4.2024

ZAJTRK: makovka (G, j, l, o, s, ss), bela kava (G, L), hruška

MALICA: pica šunka sir (G, L, j, s, o, ss), razredčen 100 % jabolčni sok dodatno iz EU ŠOLSKA SHEMA SADJA IN ZELENJAVE češnjev paradižnik

KOSILO: špargljeva juha (G, L),  pečen file lososa (R2), krompir s peteršiljem, mešana solata, jagode

POP. MALICA: banana, paprika, korenje

ČETRTEK, 18.4.2024

ZAJTRK: koruzni kruh (G)*, sir (L), paprika, sveže kumare, otroški čaj, hruška

MALICA: makovka (G), navadni jogurt (L)*, suho sadje

KOSILO: pasulj (G), ovsen kruh (G, l, j, o, s, ss), kremna rezina (G, J, L, S, o)

POP. MALICA: jabolko, korenčkovo pecivo (G)*

PETEK, 19.4.2024

ZAJTRK: carski praženec (G, L, J), bela kava (L, G), melona

MALICA: črn kruh Kovač (G, l, j, o, s, ss), medeni namaz ( L), mleko (L), hruška

KOSILO: krompirjevi njoki (G, J), smetanova omaka z jurčki (G, L), zelena solata z jajcem (J), sadje

POP. MALICA: ržena štručka (G, l, j, o, s, ss), mandarina

*ekološka živila

Opomba: V kolikor ni mogoče zagotoviti ustreznih živil, si pridržujemo pravico do spremembe jedilnika.

DOBER TEK

Voda je na razpolago pri vseh obrokih.

DOBER TEK!

Alergeni (v oklepaju) z veliko črko so v sestavi, alergeni označeni z malo črko so lahko prisotni v sledovih. Za razlago oznak alergenov poglejte v tabelo 14. alergenov.

BREZMESNI JEDILNIK

PONEDELJEK, 15.4.2024

ZAJTRK: črna žemlja (G)*pečeno jajc (J), paradižnik, otroški čaj, kivi

MALICA: koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja (G, a, o),  mleko (L)*, banana*

KOSILO: sir na žaru (L), polnozrnat kus kus z zelenjavo (G), zelena solata z motovilcem klementina

POP. MALICA: sadni pinjenec (L), slanik (G, L, S j, o, ss)

TOREK, 16.4.2024

ZAJTRK: ovseni kosmiči z medom (L, g), mleti lešniki (O), jabolko

MALICA: ovsena blazinica (G)*, sir (L), kisle kumare (GS), planinski čaj

KOSILO: stročji fižol v omaki (G), kruhovi cmoki (G, L, J, ž), rdeča pesa, ananas

POP. MALICA: polnozrnat rogljiček (G L, J, o, s, ss), hruška

SREDA, 17.4.2024

ZAJTRK: makovka (G, j, l, o, s, ss), bela kava (G, L), hruška

MALICA:  pica s sirom (G, L, j, s, o, ss), razredčen 100 % jabolčni sok dodatno iz EU ŠOLSKA SHEMA SADJA IN ZELENJAVE češnjev paradižnik

KOSILO: špargljeva juha (G, L),  pečen file lososa (R2), krompir s peteršiljem, mešana solata, jagode

POP. MALICA: banana, paprika, korenje

ČETRTEK, 18.4.2024

ZAJTRK: koruzni kruh (G)*, sir (L), paprika, sveže kumare, otroški čaj, hruška

MALICA: makovka (G), navadni jogurt (L)*, suho sadje

KOSILO: pasulj brez mesa (G), ovsen kruh (G, l, j, o, s, ss), kremna rezina (G, J, L, S, o)

POP. MALICA: jabolko, korenčkovo pecivo (G)*

PETEK, 19.4.2024

ZAJTRK: carski praženec (G, L, J), bela kava (L, G), melona

MALICA: črn kruh Kovač (G, l, j, o, s, ss), medeni namaz ( L), mleko (L), hruška

KOSILO: krompirjevi njoki (G, J), smetanova omaka z jurčki (G, L), zelena solata z jajcem (J), sadje

POP. MALICA: ržena štručka (G, l, j, o, s, ss), mandarina

*ekološka živila

Opomba: V kolikor ni mogoče zagotoviti ustreznih živil, si pridržujemo pravico do spremembe jedilnika.

DOBER TEK

Voda je na razpolago pri vseh obrokih.

DOBER TEK!

Alergeni (v oklepaju) z veliko črko so v sestavi, alergeni označeni z malo črko so lahko prisotni v sledovih. Za razlago oznak alergenov poglejte v tabelo 14. alergenov.

 

IZBRANA KAKOVOST shema kakovosti, namenjena kmetijskim pridelkom in živilom s posebnimi lastnostmi

Uživaj raznovrstno sadje in zelenjavo

Zelenjava je odličen vir vitaminov, mineralov in koristnih prehranskih vlaknin, hkrati pa vsebuje malo energije. Dnevno je priporočljivo pojesti več zelenjave kot sadja, ki običajno vsebuje več sladkorjev. Zelenjavo redno vključuj v vse obroke in na ta način razporedi vnos koristnih snovi skozi ves dan. V pomoč ti je lahko pravilo »5 na dan«, ki te spomni da dnevno zaužijete 5 različnih vrst zelenjave in /ali sadja, od tega vsaj 3 vrste zelenjave in dve vrsti sadja. Sadje in zelenjavo lahko izbiraš tudi po barvi, ki naj bo raznolika npr. zelen brokoli, belo cvetačo, oranžno korenje – s tem zaužiješ raznovrstne hranilne snovi, ki jih potrebuje tvoje telo. Skupaj je dnevno priporočljivo zaužiti več kot 400 g (0,4 kg) sadja in zelenjave.

Vir: Šolarji in mladostniki – Prehrana

Veliko strokovnih informacij o zdravem načinu prehranjevanja najdete na Nacionalnem portalu o hrani in prehrani: PREHRANA.SI.

Dostopnost