.
Select Page

“Z mobilno napravo brskam tisto pravo”
Preventivne delavnice za 7., 8. in 9. razrede

Na izobraževalnih delavnicah, izvedenih s strani ekipe Varni internet, smo se z učenci poglobili v razumevanje in kritično refleksijo digitalne tehnologije, zlasti v kontekstu popularnih družbenih omrežij kot so Instagram, Snapchat in TikTok. Delavnice so bile zasnovane tako, da so učencem nudile temeljit vpogled v dinamiko in vpliv teh platform na medosebno komunikacijo in interakcijo. Osredotočili smo se na kritično analizo vsebin, deljenje zasebnosti in varnostne izzive, ki izhajajo iz neodgovorne uporabe teh omrežij. Učenci so se skozi interaktivno predstavitev, diskusije in študije primerov seznanili z različnimi vidiki uporabe Instagrama, Snapchata in TikToka, vključno z načini, kako te platforme oblikujejo sodobno komunikacijo in samopodobo. Posebna pozornost je bila namenjena nevarnostim, kot so spletno nadlegovanje, zloraba osebnih podatkov, kraja identitete, in psihološki učinki, kot sta anksioznost in depresija. Učenci so se učili o resničnih incidentih, ki so posledica neodgovorne uporabe, in o strategijah za varno uporabo teh omrežij. V okviru delavnic so učenci razvijali veščine kritičnega mišljenja in digitalne pismenosti, ki so ključne za prepoznavanje in razumevanje tveganj, povezanih z digitalnim prostorom. Spoznali so pomen odgovornega digitalnega državljanstva in kako lahko konstruktivno prispevajo k digitalni kulturi. Delavnice so bile zasnovane kot interaktivne in spodbudne, s ciljem ne samo informirati, ampak predvsem izobraziti in opolnomočiti učence, da postanejo odgovorni in ozaveščeni uporabniki digitalnih tehnologij.

Učenci poročajo, da so vsebine delavnic aktualne za njih in da so se naučili veliko novega. Učitelji dodajajo, da je tovrstna oblika preventive zelo pomembna, saj se na spletu dogaja čedalje več neprijetnosti in je prav, da smo tudi v šoli s tem seznanjeni in okrepljeni ter predvsem v koraku s časom.

 

(Skupno 154 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost