.
Select Page

Jedilnik

Dopoldansko malico  27.2.2024 so predlagali učenci 9. c razreda.

MESNI JEDILNIK

PONEDELJEK, 26.2.2024

ZAJTRK: makovka  (G, l, j, o, s, ss), umešana jajca  (J), šipkov čaj, kivi

MALICA: črn kruh brez aditivov (G, l, j, o, s, ss), tunin namaz (R2, L), paprika, planinski čaj, klementina,

KOSILO: jota s kislo repo* in šunko (G), ovsen kruh (G, l, j, o, s, ss), carski praženec (G, J, L, o, s, z)

POP. MALICA: navadni jogurt (L)*, hruška

TOREK, 27.2.2024

ZAJTRK: polnozrnat kruh (G, l, j, o, s, ss),  med, maslo (L), otroški čaj, klemetina

MALICA:  sirov burek (G, J, L, o, s, ss), navadni jogurt (L)

KOSILO govedina stroganov (G, Z, L), gluhi štruklji (G), zelje s fižolom v solati, mandarina

POP. MALICA: korenčkovo pecivo (G)*, sir (L), paprika

SREDA, 28.2.2024

ZAJTRK: pirin kruh (G)*, sirni namaz (L), paprika, bela kava (L, G), jabolko

MALICA: ovseno pecivo (G)*, poli salama, kisle kumare (GS), lipov čaj z limono

KOSILO: kokošja juha z rezanci (G, J, Z), pečen file soma po mlinarsko (R2, g), krompir, zelena solata, kivi

POP. MALICA: banana, korenje, paprika

ČETRTEK, 29.2.2024

ZAJTRK: črna žemlja (G, l, j, o,s, ss), piščančja šunka, kisla kumara (GS), planinski čaj

MALICA: koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja (G, o, a), mleko (L)*, banana*

KOSILO: pečenica, matevž, kislo zelje, pomaranča

POP. MALICA: pirini piškoti (G, j, l, o, s, ss), mleko (L)

PETEK, 1.3.2024

ZAJTRK: polenta na mleku (L, g), banana

MALICA: koruzni kruh (G, l, j, o, s, ss), maslo (L)*, marmelada, mleko (L)*, dodatno iz EU ŠOLSKA SHEMA SADJA IN ZELENJAVE jabolko

KOSILO: minjonska juha (G, J), sirov kanelon (G, J, L, s, o, ss), krompirjeva solata, sadje

POP. MALICA: frutabela marelica (G, S, L, o, a), jabolko

*ekološka živila

Opomba: V kolikor ni mogoče zagotoviti ustreznih živil, si pridržujemo pravico do spremembe jedilnika.

DOBER TEK

Voda je na razpolago pri vseh obrokih.

DOBER TEK!

Alergeni (v oklepaju) z veliko črko so v sestavi, alergeni označeni z malo črko so lahko prisotni v sledovih. Za razlago oznak alergenov poglejte v tabelo 14. alergenov.

BREZMESNI JEDILNIK

PONEDELJEK, 26.2.2024

ZAJTRK: makovka  (G, l, j, o, s, ss), umešana jajca  (J), šipkov čaj, kivi

MALICA: črn kruh brez aditivov (G, l, j, o, s, ss), tunin namaz (R2, L), paprika, planinski čaj, klementina,

KOSILO: jota s kislo repo* brez mesa (G), ovsen kruh (G, l, j, o, s, ss), carski praženec (G, J, L, o, s, ss)

POP. MALICA: navadni jogurt (L)*, hruška

TOREK, 27.2.2024

ZAJTRK: polnozrnat kruh (G, l, j, o, s, ss),  med, maslo (L), otroški čaj, klemetina

MALICA:  sirov burek (G, J, L, o, s, ss), navadni jogurt (L)

KOSILO zelenjavna omaka s seitanom  (G, S), gluhi štruklji (G), zelje s fižolom v solati, mandarina

POP. MALICA: korenčkovo pecivo (G)*, sir (L), paprika

SREDA, 28.2.2024

ZAJTRK: pirin kruh (G)*, sirni namaz (L), paprika, bela kava (L, G), jabolko

MALICA: ovseno pecivo (G)*, sir (L), kisle kumare (GS), lipov čaj z limono

KOSILO: fižolova  juha z rezanci (G, J, Z), pečen file soma po mlinarsko (R2, g) krompir, zelena solata, kivi

POP. MALICA: banana, korenje, paprika

ČETRTEK, 29.2.2024

ZAJTRK: črna žemlja (G, l, j, o,s, ss), piščančja pašteta, kisla kumara (GS), planinski čaj

MALICA: koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja (G, o, a), mleko (L)*, banana*

KOSILO: sojine hrenovke (G, S, Z), matevž brez slanine, kislo zelje, pomaranča

POP. MALICA: pirini piškoti (G, j, l, o, s, ss), mleko (L)

PETEK, 1.3.2024

ZAJTRK: polenta na mleku (L, g), banana

MALICA: koruzni kruh (G, l, j, o, s, ss), maslo (L)*, marmelada, mleko (L)*, jdodatno iz EU ŠOLSKA SHEMA SADJA IN ZELENJAVE jabolko

KOSILO: minjonska juha (G, J), sirov kanelon (G, J, L, s, o, ss), krompirjeva solata, sadje

POP. MALICA: frutabela marelica (G, S, L, o, a), jabolko

*ekološka živila

Opomba: V kolikor ni mogoče zagotoviti ustreznih živil, si pridržujemo pravico do spremembe jedilnika.

DOBER TEK

Voda je na razpolago pri vseh obrokih.

DOBER TEK!

Alergeni (v oklepaju) z veliko črko so v sestavi, alergeni označeni z malo črko so lahko prisotni v sledovih. Za razlago oznak alergenov poglejte v tabelo 14. alergenov.

 

IZBRANA KAKOVOST shema kakovosti, namenjena kmetijskim pridelkom in živilom s posebnimi lastnostmi

Uživaj raznovrstno sadje in zelenjavo

Zelenjava je odličen vir vitaminov, mineralov in koristnih prehranskih vlaknin, hkrati pa vsebuje malo energije. Dnevno je priporočljivo pojesti več zelenjave kot sadja, ki običajno vsebuje več sladkorjev. Zelenjavo redno vključuj v vse obroke in na ta način razporedi vnos koristnih snovi skozi ves dan. V pomoč ti je lahko pravilo »5 na dan«, ki te spomni da dnevno zaužijete 5 različnih vrst zelenjave in /ali sadja, od tega vsaj 3 vrste zelenjave in dve vrsti sadja. Sadje in zelenjavo lahko izbiraš tudi po barvi, ki naj bo raznolika npr. zelen brokoli, belo cvetačo, oranžno korenje – s tem zaužiješ raznovrstne hranilne snovi, ki jih potrebuje tvoje telo. Skupaj je dnevno priporočljivo zaužiti več kot 400 g (0,4 kg) sadja in zelenjave.

Vir: Šolarji in mladostniki – Prehrana

Veliko strokovnih informacij o zdravem načinu prehranjevanja najdete na Nacionalnem portalu o hrani in prehrani: PREHRANA.SI.

Dostopnost